همان گونه که راجع به طرز نام نویسی گوگل آنالیتیک در وردپرس انجام دادید
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت

درین برگه شما می بایست دو نصیب مهم را لبریز فرمائید که نصیب نخستین مرتبط با نام اینترنت‌وب سایت شماست که در به عبارتی مرحله نصب گوگل آنالیتیکس نیز آن را وارد کرده‌اید. بخش دوم آن نیز مرتبط با سرزمین میباشد که بایستی در آن مرزوبوم ایالات متحده را تعیین فرمایید و در آخر بایستی تیک مرتبط با مطالب و نوشته‌های همسان با اینترنت‌وب سایت خویش را نیز فعال نمائید. بعد از انجام این مرحله به نصیب نام نویسی یا این که فعال‌ساز‌ی یک کانتینر هدایت میشوید و بایستی Container متبوع خویش را در تگ منیجر تولید نمائید. برای انجام آن، فعالیت چندان مشقت نخواهید داشت و با کامل شدن مرحله پیشین، به سراغ این مرحله می روید که تصویر آن در بخش تحت آورده شده‌است.


 
در اینجا هم مانند مرحله قبلی بایستی یک نام برای کانتینر خویش گزینش نمائید و در نصیب زیر آن معلوم نمایید که‌این کانتینر برای چه سرویسی قابل به کار گیری میباشد. به عنوان مثالً در حالتی‌که می خواهید که‌این کانتینر برای یک اینترنت‌وبسایت تولید فرمائید، بایستی آیتم web را تعیین فرمایید. با تعیین این آیتم، نصیب‌های دیگری برای شما ظواهر خواهد شد که در آن می بایست دامنه و چندین آیتم دیگر را در آنان وارد فرمائید تا بتوانید در روند بعدی از آن‌ها به کارگیری نمایید. پیرو دکمه create یا این که تولید را بزنید و حساب شما به همپا یک کانتینر ساخت میشود.
نکته‌ای که دراین باره موجود است این میباشد که برای ایجاد کانتینرهای متفاوت محدودیتی نیست و می توانید در قالب‌های مختلفی مانند اینترنت‌تارنما‌ها و یا این که نرم افزار‌ها این کانتینرها را ساخت نمائید. جذاب میباشد بدانید که برای هرکدام از این کانتینرها این بخت به شما داده می گردد که فضای داخلی آنها را بازنویسی نمائید و به صورت دلخواه آن ها را تغییر‌و تحول دهید.


 ساخت کد جاوا اسکریپت و افزودن آن به اینترنت‌وبسایت زمانی که کانتینر شما ساخت شد و به‌این سود رسیدید که تگ منیجر تولید گردیده برای عمل شما مطلوب میباشد، یک کد جاوا اسکریپت به شما می دهد که می توانید از آن به کارگیری فرمائید. ولی در نصیب بالا و در کنار اسم حساب کاربری شما یک آیدی یا این که کد شناسایی کانتینر داده شده‌است که قالب آن به طور GTM-XXXX میباشد. با کلیک بر روی این کد وارد ورقه نصب تگ منیجر میشوید و قابلیت دسترسی شما به کد جاوا اسکریپت مهیا میگردد.
 همان گونه که راجع به طرز نام نویسی گوگل آنالیتیک در وردپرس انجام دادید، در اینجا نیز بایستی کد متبوع را اسکن فرمایید و آن را در همگی صفحه ها اینترنت‌وبسایت خویش بعداز تگ مقدمه یا این که به عبارتی تگ قرار دهید. با انجام این عمل بخش اصلی نام نویسی شما انجام گرفته و میتوانید از درستی انجام به تثبیت‌اسم خویش اطمینان داشته باشید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: